En bild om Dagen i 30 dagar

Tänkte börja med en ny fotoutmaning. (Förra årets dock men vad gör det) En bild varje dag i 30 dagar med olika teman! Kanske livar upp bloggen lite! Då kör vi!


Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: Min Hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema ”Grön”
Dag 7: En Bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En Favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Fest
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema ”Ljus”
Dag 14: En sommarbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Självporträtt i svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema ”olika”
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Detta gör mig glad
Dag 25: I all hast
Dag 26: Denna får mig att le
Dag 27: Tema ”två”
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

Kommentarer

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0