Every day may not be good.. but there´s something good in every day

Flög upp ur sängen imorse då det plingade på dörren. Fan hade helt glömt bort att sotaren skulle komma. Åh vad jag hatar att vakna så stressigt! Men men nu är man uppe iallfall och har varit på prmenad med hunden och käkat frukost. Jag älskar att vara ledig måndagar, på mitt tidigare schema så öppnade jag varje måndag så då gick jag upp vid fem. Fast egentligen så hade jag inga problem med det heller faktiskt!
Har lite småsaker jag ska göra idag, men inte direkt så mycket planerat. Funderade på om man skulle palla sig till tvättstugan, Men jag orkar verkligen inte! Ska nog göra en HM-beställning idag tror jag. Har hittat fina bikinisar jag vill ha! Det är ju faktiskt snaart(?!) sommar!


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0