Lyft ansiktet mot solen ­ då ser du inte skuggorna

Ikväll är det jobb som gäller. Ända till 22 (samma sak imorgon), trist att jag och A byter av så att när han kommer hem så åker jag till jobbet. Tråkigt! Men iofs så har jag väl kanske inte det mest fullaste jobbschemat just nu så jag ska väl inte klaga! Nu blir det lite städ innan jag åker. Måste ringa hundfrissan också och se om man kan få en klipptid till Theodor. Han är ju en riktig hårboll just nu, man ser knappt vad som är fram och bak! Ska bli kul att se honom klippt för första gången. Han kommer se så liten ut! =)
Nej kom just på att jag missar "Sofias Änglar" ikväll. Bara älskar det programmet. Men tur att det går i repris iallfall!


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0