Veterinärbesök och träning!

Hej Bloggen! Idag har varit en halvrörig dag. Har varit hos veterinären med Theodor då han haft ont i sina ben ett tag. Blev lite undersökningar och provtagning. Han fick medicin som jag ska hämta ut imorn och nu är det bara att vänta på svar från dom. Tills dess blir det vila och inga ansträngningar alls. Så ingen hundkurs på torsdag och förmodligen inte nästa vecka heller. Men huvudsaken är ju att han blir bra!
Senare på kvällen var jag Tessan och Camilla och provade på Zumba. Rätt kul faktiskt! När vi var där kändes det dock som vi hamnat på ett lite för segt pass. Men nu i efterhand så är jag glad att det inte var värre då min förkylning redan blivit värre och även övergått till hosta. Så typiskt men får skylla mig själv, inte så smart att träna när man inte ens hunnit bli frisk!


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0