Människor är som pusselbitar - det finns alltid två som passar ihop.

Hemma från lång dag på jobbet. Dagen har iofs gått väldigt snabbt, mycket att göra! Nu är jag ledig i tre dagar Lyx!
Känner mig illamående, hoppas inte att jag blir sjuk. Har ätit typ fem vindruvor till middag, inte så bra.
Ligger och kollar på "fever pitch" just nu på 6:an. Småkul faktiskt. Vet inte riktigt vad man ska hitta på imrogon, hoppas på sol iallfall. Då blir det mys att gå långpromenad med Frodo! Har inte så mycket att skriva så jag lägger upp en bild på min fina bukett jag fick av babe på alla hjärtans dag! <3


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter skönt, vad ser du för film? :)

2011-02-19 @ 23:10:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: MALIN SUNDIN - hobbyfotograf

RE: hehe tack så mycket :) hoppas allt är fint med dig!

2011-02-20 @ 10:51:32
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0