Nyårslista!

Har du några nyårslöften?
Inte direkt löften men jag och älsklingen har en hel del planer på vad vi vill göra under 2012.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vet inte. Året är ju inte slut ännu ;)


Vilka länder besökte du?
Turkiet

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.


Bästa minnet från 2011?
Har många bra minnen från 2011. Blandannat våra mysiga resor till Turkiet. Åland och Småland.

 

Bästa köpet?
Måste vara min Iphone.


Vad spenderade du mest pengar på?
Ja det skulle kanske vara resorna vi gjorde.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Måste säga Gladare men jag känner på mig att 2012 kommer att bli ett ännu bättre år!


Vad ser du mest framemot med år 2012?
Oj mycket, Komma en bra bit på vårat sparande, besöka ett eller flera nya länder.

 

Nyårs bild från 2009-2010!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej =) Tack! Tycker dom är ganska vanliga i storlekarna. Jag brukar ha XS på andra kläder och det var vad jag tog på dessa klänningar =)

2012-01-02 @ 21:45:02
Postat av: MerimA

Ha det bra! =)

2012-01-02 @ 21:45:24
URL: http://merimam.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0