Veronica Maggio- Välkommen in


Kommentarer
Postat av: therese

sv: Haha, ja det är frågan, aldrig kanske?! Tänk i USA är det vanligt med sådant, dom verkar ha sån mer fantasi och sånt på fester, så som black and white partyn, det har man ju sällan här i sverige :p



Det är riktigt mysigt! Ja, tyvärr har jag inte tid att ha hästen hemma där jag bor för det tar för mycket tid men försöker rida och hälsa på han så ofta jag kan :) ha en trevlig kväll du med!



följa genom bloglovin förresten?

2011-08-12 @ 19:00:28
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: johanna

Läser du mogis.se blogg?

2011-08-13 @ 18:20:10
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Svar: kul att du ville vara med i dagens blogg! en vinnare är nu utsedd så går in och se om de var du annars kan du passa på att anmäla dig till morgondagens tävling!

Ett tips är att följa mig på bloglovin så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar, säg till när du lagt till mej så kan jag lägga till dej med:)

2011-08-15 @ 20:42:51
URL: http://domkallarmighannes.com

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0